Sidor

onsdag 1 januari 2014

Välkommen 2014!

Det blev faktiskt en av de bästa nyårsaftonar jag haft på länge. Jag tycker om när man har lagt ner tid på maten och valet av vin, vilket alla hade gjort. Det var supergott! Sen är de här människorna rätt roliga. Så det blev en trevlig kväll och jag fick kramas med mina föräldrar vid tolvslaget (som för övrigt har blivit pensionärer båda två nu). 
Nu blickar jag framåt mot ett 2014 som jag hoppas blir ett bra år. Kanske hittar jag en ny lägenhet? Jag SKA ut och resa! Och jag vill bli mer social än vad jag har varit under hösten. Jag kommer att jobba på och fortsätta utvecklas som lärare, förhoppningsvis är jag inte helt utpumpad när sommarlovet börjar. Jag ska fortsätta med mina pass på Friskis och min egen träning (vilken behöver bli mkt bättre). Jag och Emma ska träna oss fram till Midnattsloppet. Ja, 2014 kan bli ett bra år! Mitt nyårslöfte är att satsa framåt och inte blicka bakåt. Jag har vacklat lite i min självkänsla under året och tappat min kämparglöd. Men du ska det fram igen! Det är ingen annan som kan hjälpa mig med det, bara jag själv. Och det är jag ju egentligen rätt så van vid. Har gjort det om och om igen. Jag är också bäst på det efter en riktig svacka. Verktygen och riktningen har jag, det gäller bara att inte förvilla bort mig pga stress och negativ energi från andra. Just nu har jag inga såna människor omkring mig, så det borde inte vara några problem. Så årets löften blir rätt så luddiga, men hellre det än att lova saker som jag inte kommer att hålla. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar