Sidor

lördag 4 januari 2014

Latmask!

I "morse" vaknade jag halv elva! Halv elva!! Det var länge sedan jag sov så länge och jag har haft ångest för det hela dagen! Men varför har jag det egentligen? Jag har ju längtat efter att få sova ut ordentligt hela hösten! Jo, för jag kommer aldrig igång ordentligt när jag kommer upp så sent. Förvisso har jag i stort sett gjort färdigt mitt pass under dagen, men jag har inte lämnat lägenheten. Nåja, nu är det snart bara två lediga dagar kvar. Börjar få lite små-ångest för det också. 

Vi hade en väldigt trevlig kväll i torsdags i alla fall! Mycket vin blev det och jag var rätt så seg igår. Men det var det värt! Vi fick för oss att gå ut en sväng. Tror ni att det var något folk ute? En torsdag andra dagen efter Nyår? Nej, det var dött nästan överallt! Vi hamnade till slut på Munken och där satt det i alla fall lite folk.   Ikväll skulle en kompis kommit över, men hon fick förhinder så nu sitter jag här och känner mig väldigt rastlös och ensam. Fan, vad tråkigt det är att bo själv ibland!! Just nu dricker jag ett glas rödvin. Äh! Va sjutton, lika bra att passa på nu när man fortfarande är ledig! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar