Sidor

lördag 11 januari 2014

Tröttheten har drabbat mig igen

Jaha, då var jag tillbaka till mitt trötta, vanliga jag igen då... Trots att veckan har varit bra utan någon direkt stress, så somnade jag i soffan 19.30 igår! Vaknade till ett par gånger under natten, men sov till 8.00 i morse!! Alltså över tolv timmar! Jag förstår inte! Som sagt, så har veckan varit väldigt bra på jobbet. Det var kul att träffa barnen och det har varit lugnt. Jag har tränat och mitt nya pass gick superbra. Så varför är jag så trött?? En teori kan ju vara att jag i övrigt inte mår så bra. Hade jag inte haft mitt roliga jobb och Friskis så vet jag inte hur jag hade orkat! Vännerna betyder så klart mycket, men ibland går det ganska lång tid emellan träffarna och de kan inte heller helt ersätta det jag saknar i mitt liv. Inte helt oväntat så vaknade jag med huvudvärk i morse. Jag har bokat in mig på ett spinningpass idag och jag ska ta mig sjutton gå på det ändå! Antingen går huvudvärken över, eller så blir den värre.  Jag får chansa och se helt enkelt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar