Sidor

måndag 17 februari 2014

Sportlovets första dag, och jag njuuuteer!

Lovet började väldigt bra med en myshelg med brorsbarnen. Åkte direkt efter jobbet i fredags för att fira alla hjärtans dag med dem. Och de var så härliga båda två! Min ankomst blev en ordentlig överraskning, så det var kul att se deras reaktioner. Jag kan säga att om jag annars känner mig svältfödd på kärlek, så fick jag mina depåer rejält påfyllda den här helgen! Vad vore jag utan de där två underbara ungarna!? De är verkligen allt för mig. Och det känns fantastiskt att få betyda så mycket för dem. 


Nu är jag tillbaka i Norrköping och har sportlov!! När jag vaknade i morse började jag direkt fundera på vad jag ska uträtta idag. Men så insåg jag mitt främsta mål med den här ledigheten: vila! Så det är vad jag ska göra idag! Jag har just njutit av långfrukost och en kopp kaffe, bara det liksom! Framåt kvällen blir det dock lite skön träning. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar