Sidor

tisdag 9 augusti 2011

Matnyttiga tips, mina favoriter just nu

Loka har kommit med en ny smak på sitt mineralvatten: kokos! jag tycker att den är jättegod!


Det här vaniljpulvret är som vaniljstång på burk. Inget socker tillsatt och ekologiskt. Jag hittade det på min Ica-affär och brukar smaksätta min frukostyogurt med det.


För ett par år sedan upptäckte jag dessa snacks på Öland. Det är bönchips. Tyvärr finns de bara att köpa på Öland och i vissa andra utvalda butiker i Stockholm. Så jag laddade upp med några påsar i somras!


Visst är det svårt att hitta en god och nyttig musli! Pauluns musli med vanilj och blåbär är riktigt god, men tyvärr dyr. Men eftersom jag vill variera min frukost så räcker den ändå ett tag, dessutom har jag slängt ett antal halvfulla muslipaket pga att de har varit tråkiga och smaklösa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar