Sidor

måndag 22 augusti 2011

Överkänslig och irriterad

Jag ska ha mens i morgon! och det märks kan jag säga! har varit gråtfärdig hela dagen, för allt och för inget. Men jag försöker intala mig att det bara handlar om Pms. Vet ju att jag blir så här ibland, men ändå tar det ett tag att förstå vad det är som försiggår med en. Jag borde hålla mig borta från all social kontakt dessa dagar tror jag! Helt sjukt hur man kan feltolka och få för sig saker som man annars bara skulle rycka på axlarna åt. Man blir helt enkelt liite överkänslig!

För övrigt började jag mitt tredje år på universitetet idag! Blev lite smått överrumplad av den intensiva dagen, tröttheten som infann sig och alla nya människor. Frågorna kvarstår: vad har jag gett mig in på? Var det verkligen så smart av mig att välja ämnet matte? kommer jag att klara av det? Nej! nu ska jag sluta fundera så mycket, tar tag i min stickning i stället:-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar