Sidor

fredag 12 augusti 2011

Sommaren är snart förbi

Har nu varit hemma i Norrköping i några dagar. Jag har mest ägnat tiden åt att plugga matte, vilket har gått sådär. Men har fått god hjälp av faster och farbror så det börjar klarna:-) Idag bär det av hem till Eskilstuna igen för att jobba de två sista dagarna för den här sommaren. Det känns som att sommaren bara har flugit förbi och jag har missat den! Jag ska aldrig mer både jobba och plugga under sommaren, man behöver få lite mer ledigt för att få lite andhämtning!! Hade det inte varit för Rhodos-resan i september, så hade jag varit grymt deppig nu! (och sliten) Det känns så härligt att för en gångs skull få ha något att se fram emot!! Här är en bild på hotellet och dess pool, visst ser det underbart ut! Jag längtar!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar