Sidor

tisdag 13 september 2011

Resan

Äntligen har jag lite tid över för att göra ett inlägg! Sedan jag kom hem i söndags kväll har det varit full fart. Igår pluggade jag matte i sammanlagt tio timmar! och mer kommer det att bli... Har redan bokat in en massage på torsdag för jag tror att det kommer bli en tuff vecka fram till tentan som är nästa onsdag.


Nu till något trevligare! Resan till Rhodos! Vi hade det superbra. Så bra att jag lyckades förtränga skola och allt annat trist. Hotellet Kipriotis som vi bodde på var ett trevligt hotell. Vi låg faktiskt mycket vid poolen, där det fanns en restaurang som serverade lätta luncher m.m. Stranden låg bara ett par hundra meter där ifrån, men det blåste ganska mycket där i början av veckan. Vi åt en massa god mat så klart! Moussaka, Grillat och Fisk. Sista kvällen åt vi på en jättemysig restaurang i Gamla stan som hette Romios, den kan helt klart rekommenderas! Vi lärde känna ett par härliga "ladies" från Borlänge som vi var ute och åt med ett par kvällar. Vi pratade och skrattade mycket tillsammans:-) Allt var helt enkelt super! Här kommer lite bilder:

 Utsikten från hotellrummet



 En kväll åt vi Meze: ugnspotatis, grillad fetaost, räkor från Symi och Calamari

 Vi firar Gunhilds födelsedag





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar