Sidor

lördag 3 september 2011

Dags för avresa!

Det blir inte så många inlägg från mig nu för tiden. Matten tar all min tid! Men den här veckan har jag i alla fall mått bättre. Var på massage i tisdags, vilket var superskönt! Jag tycker även att det har gått okej med matten (med okej menar jag dåligt, inte jättedåligt som förut...) och jag har kunnat slappna av mer. Har räknat så mycket jag bara har kunnat idag, så nu har jag nästan gjort alla uppgifter som skulle göras den här veckan. Hur det sen går efter en veckas frånvaro, ja det får vi se då. Nu orkar jag inte oroa mig för det. I morgon drar vi till Rhodos och lugnet!! Det ska bli så jäkla skönt!! Är helt pirrig i hela kroppen, så jag kommer väl inte kunna sova i kväll:-) Har lyckats dragit på mig en förkylning lagom till avresa, men som tur är tror jag att det värsta har lagt sig. Känner mig lite piggare nu. Om jag inte kan sova i kväll har dom CSI-maraton på femman till och med 6.00 i morgon bitti:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar