Sidor

måndag 26 september 2011

Skön helg med nära och kära

Fy vad dålig jag har varit på att lägga ut stickning här på ett tag! Men jag har inte slutat, nej jag har bara inte slutfört något. Men snart har jag en mössa och en tröja färdig. Jag har massor av planer på vad jag vill sticka just nu! Ska börja med lite julklappar, Malin ska ha en axelvärmare och så har jag lite egna önskemål. Dessutom får vi en ny liten bebis i familjen! Jag ska bli faster igen!! Vill ju gärna sticka något till honom/henne. Brorsdotter är förresten helt säker på att hon ska få en syster, och hon ska heta Maja. Vi får väl se! Umgicks massor med brorsdotter i helgen. Vi var ute i skogen och plockade svamp. Eller, jag fick till slut inte plocka mer svamp, brorsdotter ville hellre utforska skogen. Vi träffade på både häxor och troll:-) Och jag var en häst, en blomma och en häxa:-) Det är som balsam för själen att träffa den där lilla trollungen! Saknar henne redan! Jag är mycket nöjd med helgen. Lyckades träffa alla i min familj och alla mina närmsta vänner, på en helg! Det behövde jag verkligen efter de här jobbiga veckorna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar