Sidor

fredag 16 september 2011

Fyra dagar kvar...

Då är det fyra dagar kvar till matte-tentan... Emma och jag satt och plöjde igenom tre gamla tentor idag. Efter den första var vi överlyckliga och kände att vi faktiskt kan klara det här! Bara vi pluggar på vissa delar lite. Men sen gick det sämre... Den andra var en helt annan och svårare typ av tenta. Om vi få en sådan på onsdag kommer i alla fall inte jag att klara den! Men, men, jag orkar inte oroa mig. Vi gör verkligen så gott vi kan. Vi ska sitta och plugga varje dag nu.

I går var jag på massage. Det var super-duper-skönt! Hon är jättebra och trevlig. Jag berättade lite om hur jag har mått de senaste dagarna. Jag var tydligen spänd överallt! inte så konstigt kanske... Om någon är intresserad så heter mottagningen CW Medveten Hälsa och den ligger i Eneby. Hon är inte så jätte dyr.

Nu ska jag nog ta och sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar