Sidor

fredag 22 februari 2013

Lite piggare och lite gladare!

Jag känner mig lite piggare och lite gladare idag! Igår kväll stod jag på en träningsmässa för studenter här i Norrköping. Det var kul att få tala sig varm över Friskis och Svettis och att få möta en massa trevliga människor. Idag har jag som  mål att städa och få ordning här hemma, jag kommer att må bättre då. Stressen lade sig lite igår efter att jag hade träffat fler som inte ens har börjat med hemtentan. Dumt egentligen, eftersom det bara är onödigt att jämföra sig med andra hela tiden, men är man redan stressad och det känns som att ALLA andra har kommit längre, då är det lätt att bli ännu mer stressad. För att pigga upp mig själv ytterligare har jag bokat en klipptid i eftermiddag. Det ska bli så skönt! jag är så trött på mitt hår just nu, det känns lite "hjälm-aktigt". Det kommer att kännas bra att vara nyklippt i morgon också, för då ska jag nämligen på fest med gyminstruktörerna! det ska bli kul! Ikväll kommer min fredagskompis igen:-) Det blir myspysigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar