Sidor

söndag 17 februari 2013

Oinspirerad

Idag har jag känt mig lite krasslig... igen. Jag vet inte om det är stressen eller något som aldrig vill gå ur kroppen. Det är i alla fall otroligt frustrerande! men idag passade det ganska bra eftersom jag kunde ligga och titta på Vinterstudion hela dagen lång. Typiskt nog somnade jag och missade Sveriges seger! Jag lyckades se allt annat och bli frustrerad över att vi inte nådde riktigt fram till medaljer, och så somnar jag när det väl går vägen! Nåja, förutom det har jag haft tid att ha ångest över allt i skolan. Men har jag fått något gjort? Nej. Så från och med i morgon är det fullt ös som gäller! Det är bara det att jag just nu känner mig så otroligt omotiverad och oinspirerad. Var ska jag hämta kraft ifrån?? Hur ska jag bli inspirerad igen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar