Sidor

torsdag 14 februari 2013

Slutet gott, allting gott:-)

Den här dagen började inte bra. Var trött som sjutton i morse och allmänt låg. Det kändes riktigt tungt att åka till VFU:n. Väl där var stämningen inte på topp där heller. Men dagen rullade på och jag lämnade skolan på lite bättre humör. Fick ett Alla hjärtans-dagskort av en av mina ettor:-) Hämtade sedan upp Emma och vi begav oss till Ingelsta för att äta lite gott, shoppa och fika. (Jag bröt alltså mitt upphåll från onyttigheter.... börjar om på måndag igen). Jag köpte mig en riktig snygg klänning till nästa helg! Som avslutning åkte vi till Friskis och jag körde ett tufft och svettigt spinningpas. Nu mår jag mycket bättre och i morgon är det fredag!!! Har lite vin som står och väntar i köket. Efter ett par glas av det kommer jag nog att typ dö i soffan imorgon kväll!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar