Sidor

söndag 10 februari 2013

Ny dator och godisfritt

Som bekant pajade ju min dator för ett tag sedan. Nu sitter jag med min nya i knät och skriver!! Tack vare ett litet lån från föräldrarna kunde jag härom dagen införskaffa denna goding:-) Jag måste ju ha en fungerande dator. Det fick bli en billig variant med rosa design.


Jag var så trött i fredags att jag somnade när jag nattade brorsdottern! Det blev en 10-timmars välbehövd sömn! Dessutom somnade jag tidigt igår kväll också. Nu har jag bestämt mig för en godis-, kaffebröds- och skräpmatsfri månad igen. Med start från och med i morgon. Det gick ju så bra innan jul, men efter det har jag fått tillbaka mitt sötsug igen och fallit för det några gånger för mycket. Ofta sker det när jag känner mig trött och stressad, vilket jag ju också har varit de senaste veckorna. Jag mår verkligen inte bra när det blir för mycket av det goda, och då menar jag inte med tanke på vikt och så, utan jag blir bara tröttare och slöare! Så idag har jag fyllt på skafferierna med bär, frukt, ingefära och yogurt, här ska göras smoothies! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar