Sidor

onsdag 6 februari 2013

1-årskalas väntar!

Plötsligt vänder det! igår trodde jag aldrig att jag skulle bli pigg igen - någonsin! jag har varit så trött de senaste veckorna. Dessutom har skolarbeten, vfu och en massa annat lagts på hög känns det som. Göra-listan har liksom aldrig tagit slut. För att inte tala om allt som ska göras här hemma! Jag blir ännu mer stressad och trött av att se disk, damm och smuts omkring mig hela tiden. Mina julgardiner i köket sitter fortfarande uppe... Men idag kom jag ifrån praktiken redan vid två, så då åkte jag hem och sov en liten stund och nu är det städat och fixat här hemma:-) Det känns otroligt bra och jag är faktiskt mycket piggare! Nu kan jag med gott samvete och en viss lättnad lämna lägenheten i helgen för att åka på brorsdotterns 1-årskalas. Hon blir redan 1 år!! Var har det här året tagit vägen egentligen?! Jag ser verkligen fram emot att få fira denna stora dag med familjen på lördag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar