Sidor

söndag 24 mars 2013

Bra helg!

Vilken bra helg jag har haft! Gårdagen började med Spin of hope på Friskis, vi spinnade till förmån för barncancerfonden. Sedan var det middag i Linköping hos Sanna. Det blev en riktig uppesittarkväll med en massa prat och vin till långt in på natten. Mycket trevligt, men idag är jag så trött! Men vad gör det!? nu har jag bara skola i morgon och på onsdag, sen tar jag påsklov!!

Nu ska jag berätta något fantastiskt. Ni som känner mig vet hur mycket problem jag har haft med min rygg tidigare. För lite mer än ett år sedan kunde jag knappt gå på stan, eftersom jag fick så ont. Att springa har varit helt otänkbart de senaste två åren. Men nu har jag inte haft så ont på jättelänge! det måste ju bero på all min träning det senaste året. Kanske, kanske kan det funka att börja springa igen! Jag hoppas det! i veckan ska jag börja testa lite lätt och så siktar jag på att springa Vårruset i maj. Heja mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar