Sidor

söndag 17 mars 2013

Nya tider!

Idag har jag njutit! Det är första dagen på länge som jag bara har kunnat ägna mig åt att plugga och det har gått bra! Jag har nästan skrivit klart hemtentan som ska in på tisdag. Jag hann till och med att gå en lång promenad också, vilket var evigheter sedan jag gjorde, skönt! Nu njuter jag av att inte ha en tid att behöva lägga mig ikväll. I morgon har jag inget annat än plugg heller, vilket gör att jag inte behöver passa någon tid på morgonen. Det känns som att det också var evigheter sedan. Bland det bästa jag vet är att i lugn och ro kunna gå upp på morgonen utan att behöva göra sig någon brådska. Dricka en kopp kaffe i lugn och ro innan man sätter igång med det som ska göras. Det ska jag göra i morgon, men först ska jag vara uppe lite längre ikväll än vad jag har varit på säkert två månader. Jag känner mig faktiskt pigg! det var länge sedan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar