Sidor

lördag 2 mars 2013

Längtar efter värme!

Jag har inte kommit mig för att skriva något inlägg den här veckan. Jag känner att det antagligen inte är så intressant att fortsätta läsa om hur trött och stressad jag är. Lika lite är det spännande att höra om att jag har blivit sjuk (igen) eller att jag känner mig otillräcklig på många plan just nu. Men det är fakta. Den här kursen har varit nära att ta kål på mig! Och inte underlättar det när livet i övrigt känns motigt och tungt. Som tur är har jag härliga människor omkring mig som förstår och stöttar. Själv har jag inte haft någon energi över till att engagera mig eller umgås med någon, men jag hoppas att det blir ändring på det snart. Nu är det bara två veckor kvar av praktiken, sen är det ett par veckor i skolan och SEN är det påsk. Då hoppas jag på att få vara ledig och ladda batterierna inför den sista kursen.

Idag masade jag mig i alla fall iväg till Friskis och höll i mitt pass. Sen var jag helt febrig och matt, så resten av dagen har jag kollat på skidor, sovit och stickat. En helt vanlig lördag! Tråkig, men med välbehövlig vila. Det är svårt att inte känna sig avundsjuk och ensam när alla bloggar man följer just nu visar bilder från olika resor över hela världen. Åh! vad skönt det skulle vara att resa bort till värmen för ett tag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar