Sidor

tisdag 26 mars 2013

Fokuserad och lättad

Fy fasen vad skönt! jag fick godkänt på hemtentan!! Det trodde jag faktiskt inte att jag skulle få, särskilt inte eftersom den här kursen har varit så jobbig och jag var ute så sent med att börja skriva. Jag värkte verkligen fram den texten och räknade nästan med att få komplettera. Nu kan jag snart ta påsklov med extra gott samvete! Det känns riktigt bra!
Igår körde jag ett tungt överkropps-pass i gymmet tillsammans med ett par andra gyminstruktörer. Det är sällan jag kör så tungt och fokuserat, men kul var det! Jag var beredd på grym träningsvärk idag, men än så länge är det ganska lugnt...
Nu ska jag städa undan allt skolmaterial från förra kursen och göra plats för allt material till examensarbetet:-) Jag känner mig förresten väldigt laddad inför att börja skriva uppsats. Jag är nöjd med mitt val av ämne och det ska bli skönt att kunna fokusera på en enda uppgift.

2 kommentarer:

  1. Vad skönt att du klarade den! Vad har du bestämt dig att skriva om i examensarbetet? Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag ska skriva om möten mellan lärare och föräldrar:-) det ska bli spännande!

      Radera