Sidor

torsdag 21 mars 2013

I´m back!

Äntligen har jag fått livet tillbaka! i alla fall för ett litet tag... Allt är inlämnat och VFU:n är gjord. Nästa vecka har vi två seminarier, sen är denna kurs slut, finito, over and out! Sååå skönt. Det har varit så stressigt och rörigt hela den här kursen att jag knappt vet vad jag har pysslat med i övrigt. Det känns inte som att jag har träffat folk. Efter påsk är det dags för att börja med examensarbetet, så tills dess är det lugnt. Det känns nästan lite tomt nu när jag äntligen sitter här och inte behöver plugga eller planera några lektioner. Men jag försöker njuta och vila. Efter att allt blev inlämnat i tisdags har jag varit sjukt trött. Men nu är jag igång med träningen igen och jag har en hel del kul att se fram emot den närmaste tiden, så snart blir jag nog pigg igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar