Sidor

söndag 9 juni 2013

Den senaste veckan i punkter:-)

1. Måndag: fick veta att jag fick jobbet som jag så gärna ville ha! Börjar i augusti och ska ha en 1:a. Bestämde mig även för att bli cirkelfys-ledare på Friskis också, kul!! 

2. Tisdag: opponeringar på examensarbetet (mitt och tre andras) hela dagen. Det gick bra!

3. Onsdag: städa, plugga och träna. 

4. Torsdag: examensceremoni i Matteus kyrka. Mamma, pappa, bror och brorsdöttrarna kom. Jättefin ceremoni och underbart väder! Åkte sedan till Eskilstuna och firade en släktings student. 

5. Fredag: lekte med brorsdöttrarna hela dagen!! Alla sov hos mamma och pappa, mysigt! 

6. Lördag: mamma och pappa hade ordnat ett jättefint kalas för mig! Hela stora släkten och vänner kom, vädret var på topp och vi skålade i cava:-) 

Vilken vecka!! Nu ska jag fixa lite kompletteringar till examensarbetet, sen bär det av hem till Norrköping. Den här veckan blir det jobb och på lördag drar jag till Värmdö för utbildning!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar