Sidor

fredag 14 juni 2013

Nya elever att lära känna och mot Värmdö!

I onsdags träffade jag mina blivande ettor! det kändes jättebra och jag blev väldigt väl mottagen av både elever och personal. Nu ska jag bara lära mig alla ansikten och namn! jag tänkte låna hem en skolkatalog idag så att jag kan plugga på lite under sommaren:-) 

I morgon bär det av till Värmdö för cirkelfys! Typiskt att jag igår gjorde illa ryggen. Jag har på något sätt sträckt mig i bröstryggen så det gör ont när jag vrider på huvudet, åt båda hållen! Hoppas verkligen att det släpper tills i morgon! Än så länge har inget hjälpt:-( 
Det ska bli ganska skönt att komma iväg under fyra dagar. Träna, träffa nya människor, få all mat serverad och vara i en fin miljö - det kan inte bli så mycket bättre! Mottagningen är väldigt dålig där, så jag kommer att få koppla bort omvärlden för ett tag, vilket jag faktiskt ser fram emot. Nu vill jag bara att ryggen ska bli bra, så att jag kan delta fullt ut! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar