Sidor

tisdag 25 juni 2013

Värmdö och midsommar

Nu var det ett tag sedan jag skrev igen! Den senaste veckan har verkligen gått i ett. I tisdags förra veckan, kom jag hem från cirkelfys-utbildningen. Det var mycket bra för övrigt. Sedan jobbade jag i onsdags och var på gym-möte på kvällen. Vi hade lagt mötet på Ardor, vilket var ett väldigt trevligt ställe med god mat! Jag åt pulled pork-hamburgare. Vilket tydligen är väldigt inne just nu, särskilt inom träningsvärlden. Jag blir faktiskt lite anti alla trender som alla helt plötsligt måste följa! Men burgaren var god.
Utsikt från Lillsved (Värmdö) vid solnedgången

I torsdags bar det av hem till Eskilstuna för midsommarfirande. Vi hade det sååå bra med god mat, lek och mys. Barnen var helt uppspelta så de somnade sent varje kväll. Men humöret var ändå på topp! Själv sov jag ifatt när de hade åkt hem i lördags;-)





Nu är jag tillbaka i Norrköping. De närmsta dagarna är min plan att utföra en massa måsten, som typ att rensa och städa. Däremellan blir det träning och en massa slappande! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar