Sidor

torsdag 27 juni 2013

Jag vill bara vara ledig!

Usch! i helgen och nästan hela nästa vecka ska jag jobba. Jag har noll motivation. Känner verkligen att jag skulle behöva vara ledig, utan några måsten och utan att flänga runt! Sedan jag tog examen känns det som att jag inte har gjort annat än att packa och packa ur väskorna. Nu är det alltså dags igen. Förhoppningsvis blir jag bara borta i nio dagar.

Här i Norrköping är det festival just nu. Det märks en del kan jag säga! Känns lite surt att jag varken har pengarna eller är ledig för att kunna gå. Det kändes lite lustigt att gå till Folkparken för att vara värd vid utejympan - i Friskismunderingen, samtidigt som jag mötte en massa festival-folk som var på väg till Bråvalla. Jag kände mig så där irriterande hurtig och önskade innerst inne att jag kunde byta plats med någon av "festivalarna". Aja, nästa år kanske jag också får gå på festival. Nu ska jag packa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar