Sidor

söndag 8 september 2013

Because I´m worth It

Jag har beställt ett par skor. Dyra som sjutton! men det tycker jag att jag är värd:-) ärligt talat så har jag letat som en tok efter ett par snygga höstskor och de här var de snyggaste jag hittade. Jag blev kär, kan man säga. Dessutom är det Dr Martins som jag hade under högstadiet, så det är lite av nostalgi att köpa det märket.

En av anledningarna till att jag till slut bestämde mig för att köpa skorna var att jag kom hem från en shoppingrunda med Emma igår utan att hitta någonting! Eller det blev en blus och en enkel topp i och för sig, men det var egentligen nödlösningar. Kläderna som finns just nu passar helt enkelt inte min kroppsform. När man är kort och har former, som jag, ser det hemskt ut med oversize-blusar och tröjor, vilket är det enda som finns i affärerna nu. Det är så tråkigt! det är skitsnyggt på dem som passar i det, men inte på mig. Jag behöver verkligen utöka min garderob. Den innehåller bara tråkiga baskläder eller kläder för fest. Till jobbet vill jag liksom känna mig bekväm, men ändå klädd. Nu har jag ju i alla fall snart ett par snygga skor att ha:-)

1 kommentar: