Sidor

söndag 15 september 2013

Söndagsångest eller?

Lika mycket som jag uppskattar fredagskänslan, lika lite gillar jag söndagsångesten som kommer på köpet när man blivit arbetstagare. Jag har nog inte drabbats av det på flera år faktiskt. Förr jobbade jag ju oregelbundna tider, och under studietiden hade jag aldrig söndagsångest. Men nu har den slagit till ordentligt! För det är den enda förklaringen som jag kan komma på till varför jag känner mig så låg idag. Eller så är det höstdeppen. Jag vet inte, oavsett så hoppas jag att det känns bättre snart. Jag är dessutom lite irriterad på att jag inte får till träningen som jag vill just nu. När jag äntligen blivit frisk, så är jag uppbokad på en massa annat varje kväll! Allt känns lite meningslöst just nu och jag har ingen lust att göra någonting. Hur som helst, så var jag ute igår! Jag lyckades glömma alla bekymmer och hade det riktigt trevligt. Kvällen började med middag och avslutades med dans på Harrys. Det var kul:-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar