Sidor

torsdag 17 april 2014

Framme i E-tuna

Mamma var så gullig och lämnade lite sill och lax åt mig här hemma. De har ju rest bort över helgen. Jag svängde själv ihop en hovmästarsås och kokade lite ägg och potatis till igår kväll. Åh, vad gott det var! Det blev lite rödvin till också. En bra start på påskhelgen, trots att mitt enda sällskap var katten. 


I morse vaknade jag första gången vid 4.30 med en sprängande huvudvärk. Så nu känner jag mig helt luddig i huvudet av trötthet och spår av huvudvärken. Hoppas det ger med sig under dagen! Ska strax åka till en av man bästa vänner och i eftermiddag ska jag träffa min kusin och hans dotter från Umeå. Glad påsk på er! (Även om man inte ska säga det förrän på söndag om man ska vara korrekt, idag är det ju dagen då Jesus dog liksom). 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar