Sidor

fredag 11 april 2014

Sol och påsklov!

Efter den här stressiga veckan känns det helt underbart att solen har kommit fram och att det nu väntas en hel vecka av ledighet! I morgon åker jag till familjen för att fira min pappas födelsedag och byta till sommardäck. Vad kan man hitta på att köpa till en pensionär som typ har det mesta?? Det är alltid svårt. Eftersom han tränar mycket och spelar golf, vore det kul att hitta något som passar till det. Men åter igen, han har det mesta och golfbollar känns sådär kul. Jag ser fram emot att träffa hela familjen och några släktingar kanske. På söndag åker jag tillbaka hem, för att efter några dagar åka till E-tuna ännu en gång. Jag måste ju liksom hem till Norrköping för att köra mina pass på Friskis. 
Men nu ska jag först hem på middag hos en gammal kollega! Det ska bli trevligt och konstigt nog känner jag mig ganska pigg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar