Sidor

onsdag 16 april 2014

Hopplös

Jag och Emma åkte på en spontan tripp till Ikea igår. Och jag spontan-shoppade ett skåp och lite annat smått o gott. Det tog mig sedan hela kvällen att montera ihop möbeln, men rackarns vad nöjd jag kände mig efteråt! Nu har jag äntligen lite mer plats till förvaring. 
För övrigt känner jag mig inte alls i balans just nu. Har vaknat varje morgon med en ledsen och arg känsla. Jag är ledsen över många olika saker och känner mig riktigt låg. Arg blir jag när jag tänker på att jag mår så här just nu, när det är påsklov och allt. Jag vill känna mig stark igen, både fysiskt och psykiskt. Jag vill känna mig glad, positiv och förhoppningsfull inför framtiden! Men det var länge sedan jag kände mig så. PMS eller inte, jag är less på det här! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar