Sidor

torsdag 17 april 2014

Nu ska jag njuta resten av lovet!

Idag vaknade jag utan någon arg och ledsen känsla, härligt! Jag måste nog ta tag i mitt mående, har inte mått bra på länge nu. Jag ska ta tag i det under våren. Ska försöka hitta någon att gå och prata med. Men jag vet ju hur svårt det är att hitta någon bra och det lär bli dyrt. Jag har tappat fotfästet lite under sista tiden, jag saknar initiativförmåga och har tappat mycket självkänsla. Men det ska tillbaka! Så är det bara! 

Idag bär det av hem till Eskilstuna igen. Jag ser fram emot att vara på landet, träffa släkt och vänner och att vara barnvakt åt den yngsta brorsdottern. Mina föräldrar är inte hemma, men jag vet att mamma har lämnat lite sill och lax åt mig där hemma. Jag ska bara köpa med lite vin, sen är helgen kirrad. 

Jag är mycket nöjd med mitt nya skåp! Igår körde jag dessutom iväg skrivbordet och en massa annat som jag inte har plats för längre. Det hamnade på Bra o begagnat som ligger i närheten. Känns bra att inte bara slänga. Nu ska jag städa och packa. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar