Sidor

måndag 14 april 2014

Ska det va så här??

För några månader sedan slutade jag äta P-piller. Jag ser ingen anledning till att äta dem. Hur som helst så märker jag att min PMS har nått helt nya nivåer. Ungefär en vecka innan mens blir jag deppig och  gråtfärdig mest hela tiden. Sen under själva mensen, ja då känner jag mig inte heller så skoj. Så man skulle kunna säga att jag mår bra och känner mig "normal" under 2 veckor av 4. Kul! Ska det alltid vara så här nu?? För min del är bara mensen en påminnelse om vad jag inte har och antagligen inte kommer att få -barn. Dessutom ska man också bli deppig, få huvudvärk och må allmänt piss under 14 dagar per månad! Ovärt! Och lite orättvist. Jag menar, om jag ändå hade barn så skulle det vara värt allt besvär. Men nu är det ju bara helt meningslöst. Precis som mitt liv känns just nu. Och ja, jag har PMS idag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar