Sidor

fredag 11 juni 2010

Ett regnigt Norrköping

Har ändrat utseendet på min blogg lite... vet inte om det blev till det bättre men, men får fila på det. Nu har jag packat allt, bara att städa lite. Regnet öser utanför, hoppas det blir bättre tills i morgon när vi ska på studentfiranden.
Igår fick jag veta att jag ska jobba åtta dagar i sträck det första jag gör! kommer vara helt slut! är ju inte van vid att jobba! men det ska bli kul:-) Jag har en känsla av att jag ganska snart kommer att åka tillbaka till Norrköping, kommer sakna min lägenhet.... dessutom skulle jag vilja få min hall målad och fixad. Jag kan kanske få med mig någon som vill hjälpa till, det vore inte dumt... alltid roligare att göra sånt tillsammans med någon. Nu ska jag ta fram damsugaren och fixa allt inför hemresan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar