Sidor

måndag 14 juni 2010

Sjuk...

Har inte skrivit på ett tag. Kom hit till Eskilstuna i fredags och då fick vi lite besök på kvällen av min faster och kusin. I lördags var det student för hela slanten, det var jättetrevligt. Hade lite ont i nacken och huvudet båda dagarna, men jag är ju van så det gick bra ändå. Men i söndags när jag skulle upp och jobba sprängde huvudet och jag kunde inte få i mig någon frukost. Jag tog mig i alla fall till jobbet men fick gå iväg och kräkas ett par gånger (trevligt!). Det var bara att åka hem direkt efteråt, sen sov jag i stort sett hela dagen. Fy, vad trist!! idag kan jag äta och jag har bara lite ont i huvudet. Vet inte vad jag har fått!! råkade ta min medicin lite tätt inpå min senaste dos så det kan bero på det... aja, skönt att det verkar ge sig nu i alla fall. Men lite trist att börja med att vara sjuk när jag skulle börja jobba... Det känns väldigt bra med jobbet, har blivit välkomnad av de jag har träffat/pratat med hittills, det känns bra:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar