Sidor

tisdag 1 juni 2010

Sommarkänsla?

Ibland börjar man bara tänka, på livet i stort... Nu för tiden funderar jag inte så mycket över att jag inte har något förhållande, jag saknar det inte så ofta. Jag trivs så himla bra med mitt liv ändå just nu och kärleken kan verkligen vara komplicerad. Den senaste tiden har jag hört och tagit del av så många exempel på hur människor sårar varandra. Jag har ingen lust att utsätta mig för den risken, att bli sårad igen. Jag vill kunna lita på människor. Jag vill hitta kärleken, men jag orkar inte kämpa för det, jag vill bara att det ska gå enkelt och smidigt, att det inte ska finnas några frågetecken. Jag orkar inte spela några spel och jag tänker inte ändra på mig själv. Ibland kommer det ögonblick när jag vill vara kär, vill känna det där pirret! just nu är ett sådant ögonblick! men det är nog bara sommarkänslorna som svallar:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar