Sidor

fredag 3 december 2010

Ensam

Skit också! helt plötsligt har jag gått upp 3 kg!! på mig är det mycket och det som är mest frustrerande är att jag inte vet varför! Jag har varit så stolt över att jag har hållit min vikt som jag gick ner för två år sedan, och nu har jag börjat gå upp allt det igen. Jag vet att det krävs massor av mig om jag ska lyckas gå ner 3 kg... Behövde inte det här just nu, känner mig tillräckligt "down" ändå:-( Jag är verkligen i en svacka nu. Kan inte komma in i någon julstämning, har inte lust att göra någonting och känner mig omotiverad till att plugga. Ensamheten är tydlig just nu också. Ser inte fram emot att fira ännu en jul och nyårsafton som singel... Som om inte det vore nog har jag fortfarande skitont i ryggen. I morse var jag och tränade på Friskis och kunde inte göra allt för att det gjorde så ont! Jag saknar löpningen, men den gör bara ryggen ännu värre. Blääää!

1 kommentar:

  1. Du tränar ju!! Du bygger muskler och de väger mer än fett, och är du i början av träningen så går man ju ofta upp lite först :) Kram!

    SvaraRadera