Sidor

söndag 19 december 2010

Snö, snö, snö...

Jag älskar att det är snö ute! men nu behöver det faktiskt inte komma mer på ett tag! särskilt inte nu när alla ska ut på vägarna innan jul. Personligen lider jag inte så mycket av snöandet, men jag tänker på alla som måste skotta varje dag...

I morgon är det sista dagen i skolan innan jullovet. Jullov och jullov... man är ju aldrig riktigt ledig som student... jag måste nog plugga lite och dessutom ska jag jobba en del. Men det ska i alla fall bli skönt att komma hem och umgås med familj, släkt och vänner. Jag oroar mig dock lite för hemfärden. Först och främst har jag en rejäl packning som kommer att bli tung att bära, särskilt när det är så mycket snö på vägen. Sen är man ju alltid orolig för hur tågen ska gå, om de går över huvudtaget... Aja, det ordnar sig nog:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar