Sidor

torsdag 9 december 2010

Tentan avklarad

Då va tentan avklarad! det känns skönt men den där lättnadskänslan har inte riktigt infunnit sig. Hmm, kan det vara för att vi ska gå heldag i skolan i morgon och att vi ska läsa en hel del tills dess? kanske. Jag tycker att det är taskigt! Därför tänker faktiskt jag protestera och inte läsa tills i morrn! Har ju för sjutton ägnat de sista dagarna åt att plugga och även om tentan gick fort att skriva så gjorde anspänningen att man blev helt slut efteråt! Jag behöver ta det lugnt i kväll känner jag. Sov bara ca 5 timmar i natt pga nack- och huvudvärk...

Ser fram emot helgen. I morrn ska jag hem till Emma med gruppen, sen blir det utgång:-) På lördag kommer en gammal pluggkompis till Norrköping så det blir antagligen en fika med henne. Resten av helgen tänkte jag viiiila!! behöver det känner jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar