Sidor

onsdag 9 november 2011

Feber och uttråkad

Mår fortfarande inget bra, har haft feber i dag. Och har haft det så sjukt tråkigt!! Den enda höjdpunkten var att Sofie kom förbi en sväng för att hålla mig sällskap en stund:-) Till råga på allt hade jag tvättid ikväll, så jag var tvungen att släpa mig upp och ner till källaren för att ta reda på den. Funderade på att skita i den, men då hade jag fått gå utan trosor i morrn, och det hade ju inte varit så kul... Om jag hade vetat vad vi ska skriva om i didaktikkursen hade jag kunnat börjat med det, men vi vet typ ingenting! otroligt frustrerande, eftersom jag hade tänkt ligga lite i framkant för en gångs skull. Just ja! det hände en till rolig grej ikväll! men det kan jag berätta mer om när jag vet hur det blir:-)
Nu ska jag sticka lite på Carolinas armvärmare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar