Sidor

fredag 11 november 2011

On track again

Då sitter jag på tåget igen då! Men en fredag vid halv tolv är det mycket lugnare, kunde välja och vraka bland platserna! Shoppingdjävulen har kommit fram inom mig, senast blev det den här snygga och praktiska väskan och ett pannband. Kände att jag behövde lite färg till min svarta jacka, mina svarta skor och oftast mina svarta byxor. Jag vet, det känns lite dumt att gå och köpa ett pannband när jag lika gärna kan sticka det själv, men det var billigt och så tänkte jag "sno" mönstret. Så om någon vill ha ett liknande, säg till!

Jag har ett helt säte för mig själv, så nu ska jag sticka resten av resan. I kväll blir det tacos och mys hos mamma och pappa:-) Mår fortfarande inte så bra, febern verkar hålla ett fast grepp om mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar