Sidor

onsdag 2 november 2011

Veckorna rusar fram!

Det är redan onsdag! jag tycker att veckorna bara rusar fram just nu! men skönt är väl det när vi har gått in i mörka november... Idag struntar jag i att gå på en föreläsning och ett seminarium. Nu har jag suttit på ett gäng föreläsningar och inte känt att det har gett mig någonting. Föreläsaren vi har är bra på sitt sätt, men det är så långdragna föreläsningar utan något väsentligt innehåll! Nej, känner att den tiden kan jag ägna åt något annat och jag tänker inte ha dåligt samvete för det! Det är tråkigt, för jag hade verkligen sett fram emot den här didaktik-kursen.

Kontaktade tandvården i dag för att boka en tid. Måste få en bettskena, det här funkar inte längre! vaknar ta mig sjutton varje morgon nu med värkande käkar och huvud!

I morgon åker jag hem till Eskilstuna! ska jobba lördag till söndag dock, så hinner inte träffa andra än min familj. Men det ser jag verkligen fram emot! saknar brorsdotter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar