Sidor

onsdag 16 november 2011

Jobb!

Jag mår fortfarande inte helt bra. Blir helt slut vid minsta ansträngning och hostar mig genom hela natten. Nu har jag verkligen tröttnat! Jag blir lite stressad också över att inte kunna göra det jag vill och behöver. Jag hade varit riktigt orolig om inte min bror och hans familj mår lika dant och har haft det lika länge som mig. Antar att det bara är att vänta ut det och vila så mycket som det går. Men i morgon ska jag till min gamla vfu-plats för att observera två lektioner, jag måste få det gjort! Förresten så ringde de från den skolan i dag och frågade om jag kan vikariera på frita på måndag! Vad gör man på frita? ;-) Det ordnar sig nog, och kul ska det bli! Jag har fått så bra kontakt med lärare och elever på den skolan så det känns jättebra att de hör av sig till mig. Det är en kontakt som jag verkligen inte vill förlora!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar