Sidor

lördag 26 november 2011

God mat och vin

Någon som kan gissa vad det är på bilden? Jo, det är mammas goda lammfärspaj med rödbetor och chèvre. Den har precis avnjutits med ett glas rött, perfekt efter en dags jobb! Jag hade en riktigt seg dag på jobbet idag, det hände ingenting. Som tur var tog jag mig en halvtimmes lunch och träffade Malin en stund och så fick jag besök av två trevliga personer som fick tiden att gå. En av dem är en äldre man, som alltid lyckas säga saker till mig som jag verkligen behöver höra just vid det ögonblicket! Jag hade inte träffat honom på ett år så det var jättekul att återse honom. Och även i dag gav han mig några kloka ord på vägen:-)

2 kommentarer:

  1. Vsd gott det låter, har du receptet? Kan du skicka isåfall. Vi måste ses snart, jag kan väl komma till dig över en dag eller så, i januari? Vore mysigt. Sköt om dig kära kusin. Kram

    SvaraRadera
  2. Jag kan lägga ut receptet här:-) Det är kanske fler som vill ha. Ja, kan vi inte försöka få ihop det i januari! Tycker att det är på tiden att vi ses snart! Saknar dig! Kram

    SvaraRadera