Sidor

onsdag 23 november 2011

Grått och tråkigt

Då har jag fått två otrevliga och obehagliga saker avklarade de senaste två dagarna: tandläkaren och cellprov. Usch, inget kul men skönt att fått det gjort!

För övrigt känner jag mig riktigt låg just nu. Har inte lust eller energi till att ta tag i någonting. Känner inte ens för att ta fram adventsljusstakarna, vilket är ovanligt för att vara mig. Vet inte, jag önskar att det fanns något jag kunde ta tag i för att förändra min situation, byta jobb eller nåt... Men det finns inte mycket jag kan göra. Jag får helt enkelt acceptera att livet är som det är och försöka hitta små glädjeämnen i vardagen. Men så har jag levt de senaste tre åren!! Och jag är så trött på att alltid kämpa för allt! Att alltid anstränga mig för att hitta något lite positivt. Att försöka hålla humöret uppe trots att livet känns tråkigt. Har haft skit ont i nacken de senaste två dagarna också, vilket gör mig så jävla förbannad och irriterad! Jag vet, det här inlägget är inte det roligaste, men jag måste skriva av mig för annars får min mamma lyssna på all skit och hon har tillräckligt ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar