Sidor

fredag 3 augusti 2012

En kort men ack så trevlig trip till Norrköping

Det blev även Katrineholm och Linköping faktiskt. I onsdags åkte jag och Malin till Norrköping. Jag behövde lämna lite grejer och se till lägenheten. Dessutom har jag hittat ett nytt köksbord på Ikea så vi drog till Linköping och införskaffade det! Det blev mycket bra! Men förutom de praktiska uppgifterna passade vi på att njuta och ha det trevligt tillsammans. Man kan säga att det blev en kulinarisk miniresa. Det började på vägen ner med ett stopp i Katrineholm för lunch: kolgrillade lammspett. På kvällen blev det tapas och torsdagens lunch blev vietnamesisk. Det var första gången jag åt på den restaurangen och jag måste säga att jag blev helnöjd! Supergoda ris-vårrullar! Kan starkt rekommenderas! Och det kändes nyttigt och fräscht!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar