Sidor

söndag 19 augusti 2012

Laddar upp

I dag har jag gjort INGENTING! Eller jag kanske ska kalla det för uppladdning inför skol- och Friskisstart. För i morgon börjar den nya terminen på Friskis med en massa nya roliga pass och gyminstruktörer (jag) och på tisdag börjar min näst SISTA termin på lärarprogrammet! Jag kan inte fatta att jag bara har ett år kvar! Under det här året ska jag fundera noga på om jag ska bo kvar här eller om det är dags att flytta hem eller någon annan stans. Jag har ju inte lärt känna så många här som jag hade hoppats på. Men jag trivs med staden. Och kanske träffar man nytt folk när man börjar jobba. Skulle jag flytta hem skulle jag ju ha min familj och vänner närmare, men hur kul skulle det kännas att flytta tillbaka till Eskilstuna egentligen? Jag känner mig färdig med den staden. Det är mycket att fundera på, tur att jag har ett helt år på mig att göra det! Jag ser i alla fall fram emot att börja en ny kurs på tisdag och att lära känna nya människor på Friskis i höst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar