Sidor

tisdag 28 augusti 2012

Ett sånt där tråkigt inlägg

Jaha, nu är man tillbaka till den tråkiga vardagen. Hösten är i antågande, det kändes verkligen när jag kom ut från träningen idag, klockan var åtta och det började redan att mörkna! Eller så var det regnmoln i luften, jag vet inte. Men luften är iaf friskare, det är skönt!
Jag har känt mig lite låg de senaste dagarna. Känner mig allmänt ensam bara. Hade hoppats på att knyta lite nya kontakter genom Friskis, men det verkar inte så lätt. Alla är jättetrevliga och så men det blir bara flyktiga möten, man är liksom alltid på språng. Jag får väl ha tålamod antar jag. Men ärligt talat, sen har jag inga fler ideer om vad jag kan göra för att få ett mer socialt liv här!
Fördelen med att jag inte har haft så mycket att göra är att jag tränar desto mer! Förra veckan blev det fyra pass, och den här veckan har jag redan hunnit med två. Tänkte försöka få till tre pass till. I morgon är det dock dags för en vilodag och då är det tvättstugan som gäller. Jag ska till naprapaten i morgon också, har haft några låsningar i nacken ett bra tag nu, hoppas han kan fixa det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar