Sidor

onsdag 22 augusti 2012

Illamående

Under de senaste dagarna har jag varit lite illamående till och från. Konstigt! Och jobbigt... I dag har jag nästan varit det hela dagen. Har inget sug på mat, men när jag äter går det ok. Jag hatar att inte veta varför man mår på ett visst sätt! Särskilt när det handlar om så här diffusa grejer. Jag menar, blir man magsjuk så är ju det inte alls kul, men då vet man ju ändå vad det är. Nu ska jag laga middag. Har tagit fram kycklingfilé ur frysen, så jag måste!

1 kommentar:

  1. Hejsan kusinen, vad duktig du är med Friskis - stort grattis:-)

    Jag har också varit illamående i perioder och för mig har det varit pga att jag har druckit för lite vatten! Men så är nog inte fallet för dig som tränar så mycket. Sköt om dig och hoppas att det går över. Kram

    SvaraRadera