Sidor

tisdag 30 april 2013

Fotoutmaning

Eftersom jag är ganska dålig på att skriva inlägg just nu tänkte jag starta en fotoutmaning! Häng på om du vill, här eller på Instagram. Jag tänkte lägga ut ett foto varje dag som ska stå för "vardagslycka". Tänker att det kanske tillför något positivt, även till de tråkigaste av dagar. Antingen skriver jag något kul till fotot eller så låter jag helt enkelt bilden tala för sig själv:-) Vardagslycka kan ju handla om så mycket, allt från första koppen kaffe på morgonen till ett trevligt bemötande från någon. Men ibland när allt runt omkring en är rörigt och stressigt, då kan det vara svårt att upptäcka de där små sakerna som man egentligen uppskattar annars. Så här kommer den första bilden!

Det här fina kortet kom på posten idag, från brorsdotter. Det är lycka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar