Sidor

tisdag 9 april 2013

Vårdepp

Jag är inne i en riktig vårdepp just nu. Det verkar vara ett utbrett fenomen, för jag har träffat fler som känner sig lika låga som mig. Nackdelen med det är att varken jag eller de andra orkar peppa varandra. Fördelen är att vi kan vältra oss i deppigheten och tillsammans klaga över allt som är skit. Hur som helst så kommer det inte så lägligt just nu när det är dags att komma igång med examensarbetet! Jag vill att det ska kännas kul och inspirerande att skriva! Men just nu känns allt bara otroligt jobbigt. Min handledare har inte ens hört av sig och snart har det redan gått två veckor! Idag satt jag på bibblan till 13.00 utan att komma någon vart. Jag hoppas verkligen att motivationen och humöret blir bättre snart, för jag orkar knappt med mig själv just nu... Tack och god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar